Full fart

God kväll! Den här veckan har jag varit social 😊 i måndags mötte jag upp Sara för fika det blev kaffe latte och crepes med nutella och jordgubbar. Helt fantastikt gott! Och så underbart att bara snacka skit 😉 på tisdagen blev de fika med Carro och Sandra när vi var färdiga med det tog vi trikken till nationalteatret och de blev några glas vin. Det blev uteservering med rosé, invigdes då de börjar bli vår!
Igår så hängde jag med Sadegh efter jobbet vi gick och åt på Zafhran och köpte iranska kakor (så gott) gick lite på stan och kollade runt sen drog vi hem till honom o lagade mat o chillade. 
Idag är första dagen som jag är helt forever alone men de behöver man ibland också.

Nu ska jag sova för klockan ringer 05;30 och då är de dags för träning cardio och  mage 💪 natta 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0