Varje dag är en ledig dag

Hej på er, idag har ja fri dag men känns som vilken dag som helst. För vi ligger alltid vid poolen och steker. Imorse starta vi dagen men frukost buffé sen begav ja mig till platanias och fick fixa mina naglar gratis awesom blev skit fint och nu ligger vi vid poolen och chillar i afton blir de att ta sig in till chania för shopping. Bättre dagar kan man leta efter ;-) just de igår fick Louise och jag ryck blev en power Walk på en och halv timma ;-) puss <3

I lördags va sista dagen i transferuniformen och sista arrival på Kreta för i år !

Chania utgång igår

Hej på er :) Igår blev de middag på hotellet med hela teamet sedan blev de förferre hos fredrikke. Efter de drog jag Linda och Violeta till chania för fest, vi kom till hamnen och helt dött tror grekerna har gått i ide... Men sedan hittade vi till en grekisk klubb som hette Sensor där var de live musik med en lokalartist riktigt härligt att se och höra musiken. Men grekerna i sig är ganska stela ingen dans utan den stod ja och violeta för ;) hade en super trevlig kväll men saknar utelivet i platanias som nu har stängt för säsongen :-/... Vad har ja gjort idag då? slappat av vid poolen och njutit av värmen blev en sväng på kontoret fanns inte mkt att göra så bara jobbat en halv timma idag. hahaha man ska ju inte slita ut sig ;) ska fixa mig lite nu det blir avslutningsmiddag på Karma ikväll, de har den bästa maten vet redan vad ja ska äta blir kyckling med curry mums !!!!
Imorgon har vi flygplats men endast två arrival och de är på kvällen så ledig hela dagen och pick up vid 22.45 så blir att steka vidare imorn. pusss på er :D

Halv fri, solen skiner 25 grader och steker vid poolen. Life is wonderful :-)

Trea

Dia

Kombo ;)

Bildbomb dag 179 ;)

Sööta Anna och jag :P
Flygplats i lördags, någras sista dag...
utgång i veckan med våra aladinbyxor´och sista kvällen på social
Underbara Linda,, I våra gangstaaa kepsar ;)
..... det var allt för mig idag puss på er <3 <3 <3

Måndag och 12 dagar kvar

Hej!

Idag har jag turen att internet funkar på rummet så ligger i sängen o bloggar, inte ofta det händer lyxigt. Man är ju inte bortskämd med bra internet efter ha levt här i 6 månader.
Så vad händer här nere? inte så mycket ganska lugnt eller snarare för lugnt för min smak,verkligen lågsäsong nu. Igår var det IM (insprationsmöte) på schemat de kom 2 familjer o 3 par blev mest hyggesnack, svårt att hålla ett stort möte för så några personer. Sen var de siesta och stek med olja vid poolen livet är för underbart ibland. Efter det hade jag hs (hotelservice) där oxå hur lugnt som helst. På kvällen blev tjejkväll med Louise, Annisch, anna bananaaa och Linda, mysig förfest med kort spel och sedan utgång till vårt underbara social. Vi spårade totalt och gick ut i våra aladin byxor med converse och hela kittet (bilder kommer senare) alla vi var lite slitna idag så tänkte faktikt hoppa i sängen nu även om ja är ledig imorn så kan de vara skönt att sova mer än 4 timmar i natt ;) Imorgon blir de upp och äta hotellfrukost innan den st'änger och sedan bege sig mot chania lite shopping står på schemat. De ska vara dåligt väder så då kan man passa på.
Btw de har regnat nu på kvällen, de åskar även och blixar nu mysigt. natti nattti på er <3

Nu har vi de för bra igen, steeeeeek!

Hate goodbye's

Nu har min älskling piff lämnat mig usch hatar detta, man kommer vissa väldigt nära under en kort tid och man umgås 24 timmar i dygnet. Nu kommer vi inte ses på ett tag, men vet att vi kommer ses! Saknar henne redan :-/ tack för en awesome säsong många härliga minnen <3

På,,,,

På bättringsvägen känner mig som en ny människa, ska bara vara hemma imorn så börjar jag o jobba på torsdag igen. Känns bra börjar klättra på väggarna lite. Imorgon upp tidigt vid 8 och hotellfrukost med mina underbara kollegor gratis frukost varje dag wawawiiaaaa ;-) puss

Flytta

Hey, mitt i sjukstugan så ska vi flytta till ett hotell i agia marina så flytten blir ikväll, snabba puckar. Usch jobbigt o packa när man bara känner för att sova. <3

Sjuk med halsfluss, antibiotika i 10 dagar. Detta suuuuuuger

Sjuk

Vaknade i morse och hade jätte ont i halsen, tänkte väl att de skulle gå över under dagen så åkte och jobbade på flygplatsen. Kände mig yr och fick ganska hög feber tills jag kom till flygplatsen så fick vara där en timma sen fick jag ta första arrival bussen hem. Kom hem och sov i 6 timmar men vaknade titt som tätt av att jag frös. Jag som verkligen älskar att jobba på flygplatsen får spendera kvällen i sägen framför gossip girl, de suger. Om jag inte mår bättre imorn måste jag nog till läkaren har inte tid att vara sjuk liksom puss på er

Louise och jag efter en trevlig kväll i platanias

Fredag afton

Hej på er, haft en bra fredag med hotellservice ;-) imorgon väntar airport 9-14 sen 20-02 ungefär sen får man se om de blir några ändringar. Har inte uppdaterat mkt i veckan för att jag knappt har varit hemma. I tisdags hade jag spinalonga och de gick ok men ska plugga gärnet så jag kan guida själv på ön på tisdag för då blir de ännu en tur dit. Iaf tisdagskväll när jag kom hem stod maten på bordet som mina underbara kollegor hade fixat efter de direkt i säng. Onsdags hs dag och på kvällen stack jag och Christine ut i chania de var helt okej hitta en grym klubb med bara reggietone inte mkt folk men kul. Sen igår hs på fm och airport night med bästa louise och när vi var klara runt 12 hem i bilen fort och byta om för att ta sig till social o platanias. De var Malins födelsedag. och Sara o Mathias, Malin och Sofie åker imorn så lite avtackning av dom. Ikväll har gänget på el pol haft fredagsmys med tacos och nu blir det sängen natti natti ;-) <3

On my way to the airport ;)

Kolla vad vi möttes av i agius nicolaus, rätt coolt

Upp med tuppen, (till och med före)

Vill dööööö

Usch har spinalonga imorn och har fan ångest kommer gå åt helvete och Pick up 05,20 också. Fuck Fuck känns som jag inte kan något och hundra år sen jag obsa den :-/ nä nu tillbaka till manualen nattti

Brrrrrr! Kallt, Börjar även bli höst här, dock inte regnat idag. Men molnigt har de varit, hoppas på åska på tisdag myyyys ;-) natti

Lööööve lördagar

Hey, hemma en sväng emellan passen tänkte ta en liten pn. ska ut till flygplatsen igen 18,30 ska vara dep bussansvarig & i fm var jag parkeringsansvarig kul att få lite ansvar ;) de har gått fin fint och hoppas på en bra kväll ännu ett plus är att jag ska åka både bil till och från flygplatsen :D önskar er en fantastik lördagskväll <3

Taco fredag

Hej på er, haft en härlig fredag. Blev hs på fm med glad och nöjda gäster efter det siesta, Christine och jag la oss på playan och stekte lite. Känns som om man är i Sverige om man inte solar på 2 dagar så försvinner färgen :-/ sen på em blev de att packa välkomst material till våra nya ankommande gäster. Och på afton blev de tacomys med brudarna :) nähä måste sova nu Pick up 07,50 imorgon till flygplatsen natti natti <3 <3<3

3000 år gammalt olivträd, ganska häftigt ;-)

Great :-)

Hej på er, igår regna det när vi var på väg att ta upp gäster till samaria. De var inte säkert att de skulle vara öppet men vi tog bussen upp till starten ,sen visa de sig att solen börja titta fram och den var öppen. Alla kom igenom oskadda men båten var lite försenad så vi kom hem vid 9 tiden. Blev en lugn kväll framför film då var var bakup. Och idag har jag obsat en av våra utflykter i olivens tecken väldigt hygglig tur. Nu ska jag hoppa i duschen och slappa sen blir det att ta sig till flygplatsen för att ta emot/ lämna gäster.

Samaria nr 11

Hej på er, ska upp vid 5 imorn för ännu en underbar tur i samaria ravinen. Är dock jätte pigg och vet inte hur ja ska kunna sova men men de löser sig. Jag Christine och Anna och Linda var i chania och shoppa blev ett par jeans och två tröjor man behöver verkligen höstkläder nu även om de är 20 grader på kvällarna. Blev även hårfärg tänkte färga håret någon dag då de ännu en gång har solblekts, det blev ett trevlig avslut på kvällen då jag fick skypa med Sarah även om täckningen suger så var de bättre än någonsin:-) nähä upp om 5 timmar natti natti <3

Romantisk middag för två

Igår kväll var jag och Christine och åt på restaurangen karma. De har verkligen den bästa maten det blev kyckling med curry mums. Har precis kommit tillbaka från hs och har en liten siesta. Hs i eftermiddag sen blir de att dra in till chania och shoppa lite ;-) <3 just de sandra ringde mig inatt hur trevligt som helst att höra hennes röst ;-)