Sova vad är det?

Hej hopp! Precis hemkommen från en lång dag/ natt på flygplatsen. Började igår att ja hade arrival i går natt hemma runt 4 tiden sen upp för jobb på flygplatsen runt 9 tiden hemma vid 17. sen ut igen vid 21 och hemma vid 03.vi har haft förseningar på varenda flyg ikväll ca2-4 timmars försening pga luftrummet något strul. Kul att uppleva det när de är lite action jag och Christine blev satta att gå bort till en taverna där ett Oslo flyg blivit skickade för att äta mat. Vi hygge snackade med dom och gick och minglade,riktig härlig kväll trots omständigheterna. Nu blir de bums i säng Im imorgon bitti kl 9, så några timmars sömn ;-) puss och natti <3

Dreamteam håller ställningarna på chanias flygplats ;)

Say goodbye

Hej på er ;-) Haft hs nu på förmiddagen och nu är jag fri tills i natt du jag har flygplats och arrival. Har legat vid poolen och stekt till nu med louise och Jennie. Sen ikväll blir det avslutnings middag med Jennie på astrea. Hon beger sig till Sverige och om en vecka till lanzarote kommer bli tomt utan henne. Men vet att vi kommer ses igen vi bor ju ändå 30 min från varandra i Sverige ;-) puss

Elafonissi

God kväll ;-) idag har jag haft utflykten elafonissi hela 28 pers, de gick super fint att köra den. Och alla tacka mig efteråt och sa att jag var en fantastik guide och vi ger ut frågeformulärer fick 10 på nästan alla detta gjorde min dag iaf :-) nu blir det ärt sova tidigt imorgon bitti väntas service kontor och sedan airport night med Louise och Christine dream team kommer bli en härlig natt. Love <3

Älskar att man inte vet hur dagen ska sluta

Hej på er, händelserik dag idag var på hs i almyrida och kalives idag bil till hs är underbart. När jag kom tillbaka till kontoret frågade call center om jag kunde åka till sjukhuset och hälsa på några gäster. Och självklart kunde jag det, kul eftersom ja inte varit där än. Så jag och Louise åkte och hälsade på ett norskt par som var där kom med en tidning och de blev jätte glada kramade oss när vi åkte därifrån. Sen tänkte vi att vi skulle äta men så blev de inte telefonen ringde och vi skulle åka tillbaka på ett nytt fall men skulle ha en till hs om en timma så full fart till kontoret lämna bilen och springa till närmaste restaurangen slänga i sig maten. Sen upp på cyckeln och mot nästa hs, och träffade as härliga människor. Älskar bara sånna här dagar när alla är glada och nöjda med allt och framför allt när man får lite action på jobbet. Detta är de bästa valen i livet jag har gjort. Imorgon blir det utflykt till elafonissi men ikväll blir de dusch och sen chilla med Jennie en stund för hon åker hem på lördag :-( och även lite plugg på utflykten till imorn puss på er <3

Tacos

Blev en mysig taco kväll med Jennie och Christine det var en underbar avslutning på kvällen. Blev även ett samtal med Sarah teckningen var inte den bästa men men skönt att höra hennes röst iaf. Kommer hem om 5 veckor de kommer bli awesome, landar den 4/11 på morgon vid 04 fick biljetten igår längtar redan :-) tänkte sova nu men imorgon blir det hotellservice skulle egentligen haft samaria men fick stå över då mitt knä är lite paj. Kanske nästa vecka kan jag gå igen, kan ju inte sluta gå den nu när jag bara gått den 10 gånger :-) just de om 2 veckor ska ja köra våran utflykt till spinalonga skit nervös de är våran historiska och längsta utflykt så ska redan börja plugga imorgon tänkte jag. Måste vara väl förberedd, natti natti på er <3

Ledig dag :-)

Igår hade vi jätte kul på utflykten mycket dans och liv och turen avslutades med att alla var nöjda och fick applåder när jag steg av, då känns som man verkligen lyckats med sitt jobb underbar känsla. Christine och jag har legat på stranden hela dag och stekt med olja måste ju hålla igång färgen :) nu blir det att dra till gymmet och bli av med lite kilo som man lagt på sig ciaooo <3

Kvälls utflykt

Hej hopp, blir att dra till kontoret om en stund ska nämligen ha hidden crete en kvällsutflykt. Pratade med Sandra på Skype igår och hon verkar ha det fantastiskt, de va verkligen super kul att prata med henne då de känns som om det var årtionden sen. Väldigt märkligt att hon just hade gått upp och de var natt här. Vi hörs puss

Flyttat upp till gräddhyllan

Hej på er :) Idag har jag haft 3 im med Linda i almiryda och efter de var jag halv fri, blev att flytta upp en våning fin utsikt härliga grannar och internet. Det känns awesome men insåg idag hur mycket saker man har samlat på sig och paniken börjar inta för kommer aldrig få hem allt. Äsch en månad kvar tills jag drar hem så får ta tag i det då. Sitter i valet och kvalet om man ska ut en sväng, folk börjar ju dra hem och de är en dels sista utgång hmm what to do, ?!? I morgon blir det hs och utflykten Hidden crete med Christine de kommer bli kul. Pusss på er <3

Samaria nummer 10

Gick samaria i tisdags och de var nummer 10 wawawiiie har nått mitt mål för säsongen. I samaria byn, hade de spänt fast en mobil i trädet för de var de ända stället de fanns lite täckning. De regnade även i 20 min och föll stenar från bergen grymt med lite action :-)

Nattjobb ;-)

Hej på er, spenderar natten på flygplatsen då jag har en departure. Bara en timma kvar tills planet åker och då får jag åka hem och sova :-) älskar att vara här på nätterna då de är så lugnt och stilla. Kommer även jobba natt/ kväll natten som kommer börjar runt 21. Kommer bara bli att sova och chilla tills dess. Igår eller dagen som var (onsdag) hade vi team dag, hade en helt fantastik dag med många aktiviteter och skratt vi avslutade kvällen på Lottos med deras underbara mat.
Hoppas ni får en underbar torsdag ;-)

Tiden går sakta

Hej!  Hoppas allt är underbart med er, här är de bra men tiden går så sakta. Man märker att de inte är lika mycket turister kvar på kreta nu allt är ganska dött. Och de känns som om dessa 7 veckor kommer gå jätte segt, nu känns de som att man bara vill åka hem liksom. Men men bara kämpa på tror ändå de kommer bli bra när vi får flyttta till ett annat boende så alla är samlade. Har ju varit ledig idag blev några timmar på stranden ändå för de har varit strålande solsken.
Btw har klippt mig oxå såhär blev det, är super nöjd :)

Regn

Första gången på 4 månader har de kommit regn idag och även blixt och dunder de varade i hela 30 min och nu är luften frisk som i Sverige. Lite surt att de inte ska vara bra väder imorn när man är ledig och tänkte bättra på brännan. Hoppas på en annan dag, ha de bäst puss

Bästa dagen på länge

Hej!

Inatt blev det 2 och en halv timmas sömn, flyget från rygge var 2 timmar försenat så uppe till halv 6 imorse sen upp och jobba vid 8. Livet är tufft men man överlever. Hade tänkt att ta igen de timmarnas sömn på siestan men louise och jag tog mopeden till porto och gymmade ist. Efter det blev det lunch på jay jays, sedan hem och ducsha och ut på hs igen. Har haft en fantastik dag en av de bättre på länge. Kommer sova gott ikväll tidigt upp i imorn ännu för en dag på flygplatsen, pick up 07,25 de är föööör tidigt :/
lööööööve <3 <3 <3

Bildbomb ;)

Ha en underbar torrsdagskväll, själv ska man spendera kvällen/natten på flygplatsen löööövlie :) <3

Im coming home

Har fått ett datum när jag tar flyget från Kreta och kommer hem. Det kommer att bli 3 november endast 7 veckor, tiden kommet gå så fort redan nu i helgen så börjar folk att lämna teamet för sina nya destinationer. Jag är super glad att ja kommer få sitta på sista planet.

Ikväll blir det chill med tacos och mys, och såklart imorn blir det samaria för 9 onde gången :-) ha en underbar kväll ! <3

Bästa Malin :-)

Älskar lördagar ;-)

Har precis kommit hem från en hektisk dag på flygplatsen, älskar verkligen lördagar på flygplatsen. Sån action och de händer saker hela tiden awesome. Laddar upp för ännu en kväll/natt på flygplatsen tänkte ta en liten pn nu så man orkar med ;-) vi hörs ha en riktigt trevlig lördags afton <3 puss

Fredagsmys när den är som bäst, med söta Christine :-)

Världens snyggaste outfit till hs (hotellservice)

Tiden flyger !

Hej på er :)

Har en liten siesta så passar på att slappa lite, har haft hs på fm och även i em s¨å börjar vid 4 tiden. Tiden bara flyger iväg har redan varit här i 4 månader och 2 kvar nu. Folk börjar snart åka till sina nya destinationer allt kommer bli tomt. Men har verkligen haft en fantastik sommar. Prell datum för hemkomst är 3 november ca 8 veckor. Det känns som höst nu på kvällarna blir de långbyxor på i ca 20 grader sjukt hur kroppen har ställt in sig på 30 grader på lkvällen. Och imorn skulle de tydligen regna på morgonen underbart, kan bli en sval dag på flygplatsen. Nähä ska fixa mig för jobbet vi hörs pussss

Watercity & heraklion

Heeeey!! Kom precis hem från en heldags roadtrip, jag Anna Malin Christine & Sara har nämligen varit på vattenparken som ligger lite utanför huvudstaden. Har haft en helt underbar dag med mkt bad och åkt nästan alla rutchkanor (hur de nu stavas) avslutade med att kolla i lite butiker i heraklion. Blev ett par nya transfer skor de behövdes verkligen och mat på mc donalds lööööövli inte ätit det sen i mars . Blir att sova om en liten stund då jag har samaria för 8onde gången imorn upphämtning 05,30 så de blir en lååååång dag. Puss på er :-)

Vinter

Hej Igen, har börjat mitt nya liv med träning och de känns lööövli. Igår blev det en nykter utgång med christ8ine och teamet, och hör och häpna de börjar bli kallt här fick ha på mig jeans igår :O eller ja det är ju ca 20 grader på kvällen. Ikväll blir det bowling med team awesome och imorn roadtrip till heraklion och vattenlandet kommer bli fett. Ska sticka och handla nu sen Hs I eftermiddag¨puss på er :)

Föygförseninh

Hej på er igår blev de jobb på flygplatsen 9-18 sen var Arlanda försenade i tolv timmar så blev att åka hem en timma sen ut igen först möta upp de gäster som blivit strandade här och möta de ankommande. De var jag och Carro som fick äran de var en del kaos ett tag förutom att de var sura över att de kom mitt i natten så var de några som förlora sitt bagage. Dagen slutade vid halv 2 tiden och snacka om att
Man är trött idag. Idag är våra största flygplats dag och ska ut snart igen. Men älskar mitt jobb och man lär sig så otroligt mkt. Har glömt att skriva hur de blev med vinterdestination, de är så att jag fick standby och de betyder att ja inte fått någon tjänst än till vintern men hoppas verkligen att ja får de innan säsongen är slut. Over n out <3