Workout och ramlat

God kväll på er! I lördags blev de cardio träning cyckel 5 km, tramp maskin 15 min och roing 15 min. Sedan körde jag träningsprogrammet med olika övningar. Igår jobbade jag 7-15 sedan blev det träning direkt efter jobb, körde benpress, dips, triceps o biceps och fick jätte bra pump. Körde även 110 squats på challangen 😉 sen kom Sadegh och vi såg på Batman begins

Idag blev en Fucked up dag, den började bra med frukost o chill med Sadegh sen skulle jag till jobbet och ramlade på väg in på t-banan på grund av snön. Slog i benet så jag inte kan stå på den. Var på jobbet från 15-18 sedan var de ingen ide för satt bara i backoffice o där kan jag ju inte checka in gäster. Hoppas att de blir bättre till i morgon så jag kan träna, fan när man kommit igång så bra och squat challangen får vi se hur de ska gå. 
Ha en fin kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0