Oooobss, sov morgon

God afton! Det blir inte alltid som man har tänkt sig, var helt död imorse när klockan ringde kl (6) så jag sov vidare och gick upp runt 9. Då blev det ut och gå innan frukosten i 40 min, sedan tog ja de lugnt o ordna mig inför jobbet. De blev jobb 13-21 och shit tiden flög iväg, vi hade massa att göra plus att jag hade andra uppgifter som jag skulle göra. Vid 22 så mötte jag Christine på gymmet och det blev att köra ben. Vi började med knäböj, först körde jag två rep med 10 kg på var sida gånger 12 sedan körde jag 15 kg och 8 reps. (Har varit lite bekväm med vikter, så nu ska jag börja köra tyngre för jag vet att jag klarar mer) Sedan benpress på 70 och sedan 79. Efter det tre andra maskiner. Det blev intensiv eftersom vi hade så kort tid. Men vi fick ut mycket av det.
Min färgglada outfit i morse (var inte helt vaken när alla kläder togs på)

Nu är jag ledig från hotellet till tisdag nästa vecka, imorgon hoppar jag in på Ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0