Ny vecka

God morgon! Uppe med tuppen, jobbar 7-15 hela veckan då Henriette är hemma hela veckan och jag har ansvaret för receptionen ☺️ 

Förra veckans träning gick sådär, blev 4 vilodagar men denna veckan är jag taggad till tusen 😊

I lördags åkte jag till Lizzie och vi åkte till badhuset med hennes kompis o två barn. Åkte massa rutchkana och blev som barn på nytt, på kvällen så gymmade vi tillsammans och var helt själva på gymmet, fantastiskt. På söndagen åkte jag hem och mötte upp Sadegh. Han lagade mat till mig och sedan tränade vi tillsammans och på måndag morgon gick vi upp kl 7 och körde cardio innan frukost i en timma. Sedan blev det frukost och sova till 12 och sedan ladda inför jobb.



Detta var mina alla hjärtansdag presenter 😊 önskar er en fin onsdag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0