Faaaab helg

God kväll! Ny vecka har startat o tänkte berätta lite hur min helg har varit. I fredags jobbade jag till 3 och sedan blev det quality time med Christine vi åkte o handla o lagade god mat och såg på film. De blev läggdags tidigt då jag skulle jobba tidigt dagen efter. Ikea jobb 8-15 på lördagen och lite shopping efter det. Vi behövde galgar så köpte på mig några i färg glada färger. 



Efter det så åkte jag hem o fixade i mitt rum och städade lägenheten så de blev shinnny. På kvällen åkte jag till Sadegh och stannade där till i morse. På söndagen gick vi upp vid 7 för träning de blev cardio i 40 min och sedan mage. Sedan gick vi hem o åt frukost och sedan sov vi i några timmar. På eftermiddagen så tog vi oss en tur i de fina vädret i vigelandsparken. Det var fantastikt ! Det blev en väldigt avslappnad helg och det behövde jag verkligen. För nu har jag nya krafter för en ny vecka. Idag så jobbade jag från 13-21 och efter jobbet så gick jag till gymmet, de var nästan inget folk så underbart... Det blev bla marklyft, frontböj, lite olika ben maskiner och biceps. Nu är det natta och upp med tuppen 💤💪🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0