Fitness o Sandefjord

Hej igen, dålig uppdatering men nu tänkte jag berätta lite om förra helgen. Det blev en roadtrip til Sandefjord med Lizzie o Christine för att se på Sadegh när han skulle tävla i mens fysisk. (Fitness tävling) först blev det att kolla på bikinifitness i allt för många timmar sen äntligen runt 17 tiden fick han gå upp på scenen. Han kom vidare till semifinal och de var väldigt bra för första gången.




Efter tävligen så åkte vi till första kebab stället och han fick smälla i sig det. Vi drog tillbaka till Oslo och åt massa godis o kakor o allt. På söndagen så tog vi de lugnt mötte upp en av hans kompisar och gick och spelade biljard och bowling. Det var väldigt kul o hitta på något mer än bara träning.

De var väldigt länge sen jag o Sadegh tränade tillsammans men denna veckan blev de både måndagen o onsdagen då han sov hos mig. Blir även träning imorgon tillsammans då båda är lediga, det ska bli fantastiskt 😊 nä nu ska jag hjälpa han med mat preppen. En vecka kvar till Oslo grandprix, sen hoppas jag allt blir som normalt. Natta 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0