Härlig kväll med mina tjejer

Hej hopp! Natt nummer 6, idag har jag haft sjukt mycket energi men börjar känna mig lite sliten nu.
Idag gick jag upp runt 15 tiden åt frukost och chillade i soffan med Sandra. Vid 17 tiden så gick vi alla tre till gymmet och de var länge sedan. Det blev 20 min på romaskinen och pusch
Ups på pall 12*3. Sedan körde vi 4 olika rygg och skulder övningar och avslutade med olika magövningar och det var en helt fantastisk träning. Efter det så kom vi hem och Christine gjorde mat till oss. Det blev kyckling och potatisgratäng och även en liten powernap innan jobbet ;-)
Nu har jag bara 2 timmar kvar och 2 nätter kvar, wihooo



Motivation är på 1000 när man ser resultat 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0