Fullt upp hela veckan och perfekt avslut

Det har varit fullfart denna veckan, 6 dagars jobb en tur till Sverige för att fylla upp kyskåpet. Det blev även en shopping tur på Ikea för att fixa det sista till lägenheten. Det blev ett spisebord, stolar, ljus och blommor, så nu har vi fått det väldigt fint hemma. Det har blivit alldeles för lite träning denna veckan men får ta igen det nästa vecka! 

Igår hade vi 50 års fest jag och Christine , vi firade även att jag fått nytt jobb som jag startar på i juli och att livet är fantastisk. Det blev goda drinkar och gröna shots ;-)  utgång till ett ställe som heter Lawo som vi varit på innan och vi hade en awesome kväll. Vi var hemma lite efter 3 och då blev det toast sedan sängen ;-)



 
Idag har vi turen att inte vara hangover, men vi spenderar ändå dagen framför tv med Cola, godis och chips. Det är man värd ibland, kanske blir en promenad senare.

I veckan blir det bara jobb måndag o tisdag 15-23 och onsdag 07:30 går tåget till Linköping för att spendera 5 dagar med familj o vänner. Och ser verkligen fram emot att tröffa min bästa vän Sandra som jag inte sett på ca 2 år. 
Nu ska jag återgå till godiset o filmen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0