Från onsdags

Sitter på tåget mot Linköping och en liten mini semester ska spenderas i ca 6 dagar hemma.. Jag gick upp kl 6 i morse och hoppade bokstavligen ut ur sängen. Idag är en haaaapppy day, för jag ska nämligen träffa min bästa vän Sandra som jag inte sett på ca 2 år. Från att ha setts, snackats varje dag till att ha skypat de senaste åren ibland en gång i månaden eller mer sällan. Hon är nu på besök i Sverige och ska spendera varenda sekund som jag kan med henne.., efter att inte ha setts på så länge har man ganska mycket att ta igen. Vi ska även planera och göra lite planer till jag kommer till Australien, exited! 
Lite planer för veckan spendera dagen idag med Sandra, sedan drar vi till mamma o pappa torsdag till lördag. Lördag blir det att släkten kommer och firar mig sedan utgång.. Det är det jag har planerat resten får vi se vad som sker :-) men det känns väldigt skönt att komma hem när Sandra hemma like good Old Times ;-) 
Nu bara 2 och en halv timma kvar tills jag är framme ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0