Big Update

Hej Hopp! Dålig uppdatering från min sida, har jobbat mycket och varit trött när jag kommit hem..
Men nu ska jag väl återuppta där jag slutade sist och det var ju påske ferien i Molde. Vi tog en roadtrip på ca 6 timmar upp till uppdal till christines mormor och morfar spenderade natten där. På morgonen blev det en härlig frukost och sedan upp på fjället för en tur i skogen, det var snö upp till knänen på vissa ställen och vi blev väl borta ca en timma och gud vilken fantastisk utsikt det var. Runt 4 tiden blev det vidare med bilen ca 2 timmar till Molde där blev det en rund tur runt i stan sedan fixade vi oss för kvällen och en utekväll på byn. Det var lite folk ute men ändå trevligt. På fredagen åkte vi en tur till christines mamma som har hyrt en husvagn under sommaren så där övernattade vi det blev en kväll men god mat och vin. På lördagen så blev det en tur i stan och Christine klippte sig och sedan blev det för fest och utgång.. Vi var på två olika ställen, det ena var det så fullt så vi knappt kom fram, så vi drog till ett annat ställe och där blev det tequila race ;) På söndagen blev det bakishäng och Christine bytte däck på bilen. På måndagen blev det hemfärd då blev det att åka färja och se det fina landskapet i norge . Vi hade verkligen en härlig och avslappnade påsk :)

Efter den helgen har det bara blivit jobb och träning förra helgen kom Sötis Lizzie på besök och det blev en feeeetar helg med mycket godis och chill, på söndagen tog vi en lång promenad innan Lizzie åkte hem..

Idag är jag ledig då det är första maj och betalt har jag också då jag egentligen skulle jobbat så det är najs. Vi startade dagen med en och en halvtimmas promenad innan frukosten sedan blev det brunch och städning av lägenheten och Nyss kom Lizzie så det blir mys kväll och helgen kommer även spenderas ihop hos lizzie :D Men först innan vi drar till henne i morgon jobbar jag 8-16 sedan blir det en tur till gardemoen för att lämna av christine. Nähä nu ska jag vara lite social, puss och kram skumbanan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0