Router paj = inget bra internet

Hej hopp,dålig uppdatering (igen) faktiskt så är det inte mitt fel denna gången. Jag har velat uppdatera men routern har gått sönder och fungerar bara ibland (som nu) ska köpa en ny på fredag då blir de mer bloggande. Vad händer då i mitt liv. Räknar ner veckor och dagar tills jag börjar på det nya jobbet och de är om mindre än tre veckor. Ser verkligen fram emot det, chrstine åker till Kreta på torsdag så då blir jag själv i hela 10 dagar. Får se vad jag ska hitta på för bus då förutom
Jobba jobba jobba och träna såklart. 

På tal om träningen, det går sådär känner mig inte riktigt motiverad eller jo älskar ju o tröna men behöver liskom ett schema mer vad ja ska göra från gång till gång. Får se vad ja ska finna på som gör träningen lite roligare. Nu måste jag sova, jobb i morgon 11-19 :-) sedan träna och umgås med chrstine. Pusss
Bild från idag när jag slutade jobbet, helt fantastiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0