Jobb och all alone

Hej hopp! Det har varit en helt okej vecka, har jobbat 6 dagar. I torsdags slutade jag vid 5 tiden och drog hem och träna med chrstine, efter det så skjutsade jag henne till gardemoen. Då hon nu är på Kreta, den jäveln ;-) I fredags blev de lite shopping och fredagsmys. Lördagen jobbade jag 8-16 efter det åkte jag bara hem och tog de lugnt (helt slut efter jobb veckan) somnade tidigt igår och vaknade vid 10 och var helt utvilad. Det blev en härlig frukost framför film sedan tränade jag ca en och en halv timma. Det blev 30 min på ro maskinen sedan körde jag rygg, axlar och mage. Det blev pull ups (klarade 5 helt själv) stolt!! Känns helt fantastiskt att inte vara bakis. 
Kom nyss hem efter att varit ute och ätit med en kompis på en persisk restaurang. Den maten är att dö för, kyckling och ris, mums!! Ikväll blir de att ligga på soffan och ladda inför en ny jobbvecka ;-) fem dagars jobb sedan kommer syrran på besök över helgen, soooo exited ;-)

På väg till gardemoen
Haaaard wooorkin
Pumpad på gymmet idag.

Med det säger jag tack o hej ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0