Epic weekend

Har haft en helt underbar vecka hemma. Onsdagen när jag kom mötte Sandra upp mig och det blev väl en eller två tårar som kom när vi såg varandra. Känns inte ens som om vi hade varit ifrån varandra i två år. På kvällen hängde vi hos syrran med taco mys och munnarna gick i ett. På torsdagen så hämtade pappa oss och det blev sola för hela slanten och vi avslutade kvällen med grillning och skräckfilm i sängen. På fredagen bakade vi hela dagen, det blev bullar, chockladbollar, cocostoppar och sockerkaka. Vi var även duktiga och gick ut och gick sedan avslutade med squats och magövningar. 
Vi spanade även på flygbiljetter till mig till Australien och olika campvans vad som var billigast att hyra i ca 3 veckor så vi kan köra runt. Vi tror att rutten från Melbourne och upp längs kursen blir bäst. Planen är nog att jag ska komma i slutet av januari eller början på feb. Ska spara så mkt som möjligt så det blir av. 

På lördagen blev det kalas och släkten kom det blev fika och jordgubbstårta ;-) på kvällen drog vi in till linkan och hade förfest hos Sandras bror. Hojja, Julie och Lollo kom det blev lite dricka och snack om gamla minnen. Jag Sandra & Lollo drog till platens efter men Gud vad de har ändats på två år. Bara unga människor ute och knappt något folk. Vi stack och köpte mat och var hemma kl 3 ( innan har Sandra o jag aldrig gått hem före stängning (vi är för gamla för utelivet i Sverige). På söndagen mådde båda skit och vi drack inte alls mycket(som vi gjort innan) vi tog en tur på ikanohuset sedan hem till mammi o pappi igen för att andas den friska lantluften. Vi kollade på film hela kvällen och bara åt och njöt av den sista dagen tillsammans. 
Idag vaknade vi vid 10 käkade frukost fixade oss sedan begav vi oss mot stan för att skjutsa mig till tåget.
Det kändes jobbigt att lämna varandra men tror att efter som vi umgåtts 24/7 sedan onsdags så har vi tagit igen lite tid. Plus att båda vet att vi ses snart igen (ca 8 månader) så kommer tiden flyga iväg och snart är vi tillsammans igen ;-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0