Back in Oslo

Så var man tillbaka i vardagen och nu är det jobb och kötta träning som gäller. Jobbar 100% i juni och hoppas på att få jobba lite dubbelt i juli då jag byter jobb ;-) denna veckan har startat bra med träning. Blev igår ett stenhårt ben pass med knäböj och lite extra kilo på (5) olika rumpövningar/benövningar, lite mage och avslutade med stepmaskinen. Idag började jag 11 så jag gick upp klockan 8 för en promenad innan frukost sedan jobbade jag till 19 hem och käkade en as god kebabsallad (hemmagjord). Vid halv 10 drog jag till gymmet för träning av överkropp, och nu ligger jag i sängen och ska sova. Det var min intressanta dag ;-) Upp med tuppen i morgon igen för samma rutiner, morgon promenad ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0