Bra slut på veckan

Hej!! Nu ligger Christine och jag på soffan och proppmätta, vi var ute och käkade på en persisk restaurang med sjukt god mat kyckling o lamm med ris.. Avslutade med en mjukglass med kola sås mums!!! Vi har kommit överens att bara äta nyttigt och dra ner eller ja ta bort socker en månad och verkligen deffa.. Vi focucerar på nyttigare liv och mycket träning, vi har en challange en månad framåt och vi började idag. Puch ups på tårna och öka med två varje dag. Vi startade med 10 och i morgon blir det 12 st.. Det känns så skönt när man har mål med träningen, plus att när vi tränar tillsammans så kör vi att ena har hand om passet. Igår höll jag i passet och det var ben och rumpa och idag så hadeChristine  överkropp det blev benkpress, biceps mage och lite mer övningar. 

I morgon är jag ledig och ska upp tidigt runt 8 måste ju ställa om dygnet nu när jag ska börja jobba kl 7 på tisdag och resten av veckan(är inte bäst på att jobba tidigt eller vakna tidigt) det blir även att studera lite om hotellet imorgon, känns underbart! Nu ska jag snart sova så jag kommer upp i morgon! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0