16 dagars jobb på raken

Hej hopp, här flyger dagarna förbi.. Tisdag o onsdag var det jobb och på kvällen blev det promenad med bästa christine (eftersom gymmet stänger 8)vi kör fortfarande på challangen och är uppe i 25 armhävningar på rad (kick ASS) Idag började dagen vid 8:30 (har märkt att om jag sover runt 7-8 timmar och absolut inte mer så mår jag bäst) Jag gick till gymmet och det blev ro-maskinen sedan leg day, körde knäböj, squats, två olika ben maskiner och avslutade med en annan övning för rumpa och mage. Jobbade 15-23 och älskar att träna innan jobb när man verkligen ta sig tid och de inte är fullt med människor överallt. Längtar redan till i morgon då är de samma rutin upp runt 8:30 sen gymmet men blir i stället armar i morgon och 26 pusch ups, Glädjer mig ;-) nu är det natti natti. Btw så går det bra på hotellet, härliga kollegor och idag var det väldigt trevliga gäster. Tummen upp för det ;-)

Mycket jobb framöver blir jobb 16 dagar på rad och även ett 15 timmars pass på lördag. Nästa gång jag är ledig på torsdag, det ska nog firas med två gympass, thihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0