Skakigt!!

God afton! Idag har det varit en händelserik dag. Har fått uppleva saker jag aldrig upplevt förut, vi har haft jordbävning här på Kreta. Det var på kontoret lite efter 16 tiden som det började skaka lite, vi trodde först först det var en lastbil som åkte förbi men sedan började verkligen hela huset att gunga och skaka rejält. Jag och andre kollade på varandra och han började springa. Jag fattade knappt vad som hände, men kan säga att jag aldrig sprungit så snabbt ner för trappa och flög ut. När vi stod utanför så gungade hela marken och vi trodde att vi var yra i huvudet men det var marken som rörde sig.. Sedan slutade det och vi jobbade på som vanligt men med hjärtat i halsgropen. Ett tag iaf ;-) Det var ca 70 km utanför västra Kreta som jordbävningen var och 6,4 på riscterskalan. Efter det så har vi tacklat 
flygförseningar och oroliga hösten. Men dagen har ju varit händelserik iaf ;-) 
Nu ligger jag i sängen och ska sova börjar 8 imorgon då blir det sände buss till kontoret ;-) natti natt mina råttor 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0