På nya äventyr

Hejsan! Ett tag sen jag uppdaterade haft fullt upp med att umgås med familj och vänner. Har nu varit hemma 6 dagar hunnit med att äta mammas goda mat i mängder, chillar med vänner och gå ut på en ny öppnad klubb i Linköping (ingen höjdare) 
Just nu sitter jag på bussen från Gbg mot ett nytt kapitel till Norge ;-) i Göteborg hann jag med en fika med underbara Lisa. När vi satt och väntade på bussen och satt i en diskution så kom en random kille fram och satte sig brevid oss och snackade om ingenting. Jag trodde Lisa kände honom och hon trodde jag kände honom men ikke. Sånt händer bara i Gbg, så random!!! Nu iaf har jag 2 och en halv timma kvar, sätter på filmen slumdog millionaire, har aldrig sett det förut, spännande! 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0