Besviken

Hejsan hoppsan!! Ligger i sängen och är besviken ska ju jobba natt nu 3 dagar i rad och ställde klockan på 11 för ja tänkte ut och steka. Hm vaknade kl 9:30 av att de var storm utanför och helt molnigt äsch tänkte jag de är nog borta tills jag vaknar helt.. Nä och nu är kl ett samma jävla väder, va fan ska nu göra till kl 22?!?!!

Chrissi fyllde ju år häromdagen, det blev ett litet gäng som åkte upp till astrea för förfest sedan utgång, slutade som vanligt med att alla tog hem "tidigt" och jag och Christine stannade till det stängde (klassiker).. Dagen efter låg vi vid poolen heela dagen, de var underbart men brände ryggen lite men nu har det lagt sig, herregud vad solen tar.. Nu tänkte jag äta omelett och grekisk yoghurt med banan och honung fantastiskt :-) sedan blir det träning vid 4... Igår var jag hurtig kan man säga,gick upp kl 7 för en timmas promenad innan frullen och jobbet sedan efter jobbet gick vi till gymmet ca 5km fram och tillbaka, sedan pumpa vi rumpa och ben sedan dans på det... Önska mig lycka till till första natt passet inatt ;-) puss och kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0