Trøningsvørk

Hejsan på er! Har precis kommit tillbaka från en heldag på flygplatsen, har faktikt varit där ute hela 3 dagar i rad, fantastikt ! Igår var Lizzie och jag på gymmet och i morse när ja vaknade kunde jag varken sätta mig på toan eller komma upp. Har kört alldeles för hårt med benen men idag blir det ett pass med armar och rygg... vad händer annars i veckan jo är ledig torsdag och lördag. På onsadag kväll blir de drinkar och torsdag ska ja och Louise på något spa de kan vara najs... På fredag börjar karnevalen i corralejo de kommer bli stor fest !! wawawiiwawa Nu ska jag dra hem och ladda inför träning.. önskar er en fantastik vecka,, puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0