Igår 13 timmars jobb & idag ingen fest

Hej hopp! Igår blev det en lång dag/kväll/natt men tiden gick fort och det känns inte som att vi jobbade 13 timmar i sträck. Idag skulle jag gå upp vid 10 men vaknade kl 11:30 i panik för att jag försovit mig. Hoppade upp ut sängen och städade och dukade bord i två timmar. Sedan drog vi till gymmet och hade en timma med PT, det blev bröst och rygg.. Awesome att ha en timma där man blir puschad och får lite tips...
Sedan skulle vi egentligen ut efter att vi jobbade idag men det blev inget, efter jobbet blir det nog en drink, vodka Redbull... Mums!! 

När Lizzie och jag satt och hade en härlig diskussion (som vi brukar ha) allt mellan himmel och jord.. Så kom vi in på its a elephant in the room, att jag inte visste vad de betydde för många år sen. Då säger Lizzie hur fan kom han in?? Var de håll i taket eller,, ja man kan ju absolut inte ha tråkigt med den kvinnan!!! Ps, mkt roligare att höra det live!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0