Gammalt inlägg från 10/12 som inte blev publicerat

Hejsan! Jag tror att vinterdepritionen har anlänt till mig och Lizzie vi drömmer om varmare platser och sover minst 10 timmar om natten. Och det är bara 3-4 månader tills våren kommer (suck) tiden går så sakta.. Saknar min bubbla som jag levt i, i ett och ett halvt år. I värme med underbara människor, där man minsta hade 3 bollar i luften och dagarna bara flög i väg. Där man inte visste vad de var för veckodag där man kunde hitta på spontana saker... Hatar att planera, usch..bättre att bara göra. Nu är man ju "ute" ur bubblan och måste anpassa sig till det "normala" livet men usch vad det är grått och tråkigt... Ska bara tjäna pengar sen är det hejdå igen ;-)

Vad har Lizzie och jag gjort idag?
Skottat snö, städat och såklart tränat; idag körde vi 15 min joggning sedan squats, rygg och ben 3*15 efter det jobbade vi vidare på våra vingar och på magen såklart,, ska bli 6 pack till sommare.. Ska se till att fokusera mer på löpningen och gå ner i vikt så kommer det nog fram ;-)

Ikväll måste vi sova tidigt ska ju upp runt 8 tiden och lämna tillbaka Sivs bil och ev baka pepparkakor i morgon., och så klart träna (det är som en drog) och kul är det oxå... 



Saknar min pingla bara mer och mer och det var mer än ett år sen vi sågs.. Men snart fortare än du anar kommer vi att ses igen min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0