Föygförseninh

Hej på er igår blev de jobb på flygplatsen 9-18 sen var Arlanda försenade i tolv timmar så blev att åka hem en timma sen ut igen först möta upp de gäster som blivit strandade här och möta de ankommande. De var jag och Carro som fick äran de var en del kaos ett tag förutom att de var sura över att de kom mitt i natten så var de några som förlora sitt bagage. Dagen slutade vid halv 2 tiden och snacka om att
Man är trött idag. Idag är våra största flygplats dag och ska ut snart igen. Men älskar mitt jobb och man lär sig så otroligt mkt. Har glömt att skriva hur de blev med vinterdestination, de är så att jag fick standby och de betyder att ja inte fått någon tjänst än till vintern men hoppas verkligen att ja får de innan säsongen är slut. Over n out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0