Skjut mig i huvudet

Hellloo!

Dagen idag har varit alldeles för lång, har varit på "mitt älskade kreta" åkte runt på massa ställen, kändes som om man bara gick upp och ner i bussen hela tiden. och de var verkligen inte de lättaste eftersom jag har världens träningsverk från Samaria, men vill verkligen köra den utflykten helt wonderful. nähä man vet iaf att man lever idag, vi har även fått schemat för nästa vecka. Imorgon blir det på med arbetskläderna för första gången med Hotell service och på em obs för hellas bike (ut och cykla i 3 timmar) DÖÖÖDEN !!
Lördag, Flygplats på kvällen
Söndag, Insprationsmöte (Skjut mig i huvudet)

Längtar iaf till onsdag för då är jag ledig. pallar inte skriva mer!!
over n out ♥


Kommentarer
Postat av: Sändra

Tror det kommer gå jättebra, är nog inte så farligt som det låter ;)

You go girl!

2012-05-10 @ 22:14:16
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0