Samaria Ravinen

Hallå på er!!

Idag har varit den längsta dagen på länge, vi gick upp vid 5 och har gått hela dagen. Kom hem för en stund sen, men utflykten var helt underbar och kan verkligen tänka mig att köra den i sommar. Tror man kommer fatta i morgon att man lever.
Pallar inte skriva så mkt mer ska hoppa i duschen sen sova, vi ska mötas 08.00 imorgon på kontoret för ännu en utflykt "mitt älskade kreta"
Annars då har fått flygplatsschemat för helgen och blir lördag em för min del, transfer för Stavanger tror de kommer bli fett !!!
Btw Jag och Louice har gjort en deal, inget godis framöver och vi ska ut och löpa, man kan ju inte bli ngn soffpotatis medans man är här ;)
liten bildbomb från dagen !!








Kommentarer
Postat av: Sändra

ohhh, det ser underbart ut <3

2012-05-10 @ 01:02:36
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0