One week to go...

Hej!

Vaknade idag kl 9 av mig själv, wtf tror ja börjar bli en pensionär som inte kan sova på morgon längre! Äsch kanske bättre det upp och ta tag i dagen ist. Åkte och kollade på fotbollsmatch med Ida såg typ en halv timma men det var trevligt. Sen vidare till Ida för chilla framför keeping up with the kardashiens. Och nu sitter jag på jobbet, dör av uttråkning.!! Bara 8 timmar kvar, gaaaah ! 

Just det bara en vecka kvar tills jag befinner mig i Turkiet, Hoppas på fint väder! Såg att de var 20 grader och sol, kan ju hoppas på att de håller i sig så man får uppleva våren/ försommar :)
Nähä om man ska plugga lite medans man inte har ngt att göra, finskan döööödar mig! haha

Ciaoooooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0