Tusen tankar...

Året 2012 det är då allt händer, allt förendras. De var så det lät 2011 och nu är vi här, allt förändras verkligen. Det känns så overkligt men ändå verkligt på en gång, svårt att förklara alla tankar just nu.
Kommer jobba utomlands i minst ett halv år, hur ska man klara sig utan vänner och familj?! kommer bli riktigt tufft.. Och Sandra som ska dra i september och vara borta ett halv år på andra sida jordklotet. Från att setts/pratat dagligen till att inte ses på ett helt år? Hur fan ska detta gå ??? Hon måste helt enkelt komma o hälsa på mig, innan hon sticker finns inget annat val.


Får fokusera på det positiva istället som:
  • kommer få jobba med ett av de bästa jobben utomlands och i värmen (Löööve that)
  • Utvecklas som person
  • klara mig själv
  • träffa nya galna människor.
Bjuder på denna sommar bild från napa, Å längtar

En liten bildbomb på mina sööötisar.... hoppas ni kommer o hälsar på vart ja än hamnar i världen.
Tuuudels <3

Kommentarer
Postat av: Sändra

Jag viiill komma och hälsa på. Jag ska helt klart spara ihop lite extra.

dessutom kollade jag fel på biljetten. det gällde TOR 11,500:- men det är fortfarande mycket pengar.

2012-01-24 @ 00:23:14
URL: http://vaniljmunken.blogspot.com
Postat av: hojja

Förändringar leder oftast till det bättre. Tror och hoppas du kommer ha superkul vart du än hamnar :)puss <3

2012-01-24 @ 16:10:07
URL: http://huyu.blogg.se/
Postat av: Julie

Du kommer vara saknad söta!! <3

2012-01-24 @ 21:19:54
URL: http://jadorejulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0