Veckan med jobb, träning och mys

God kväll, nu ligger jag nerbäddad i soffan och är sjuk igen. Mitt immunförsvar är helt kast och vet inte vad jag ska göra för att inte bli sjuk. Detta suger!!

I fredags blev de att Sadegh o jag tränade tillsammans sen på kvällen drog han till kyrkan o jag fick lite alone time. Efter några timmar mötte jag upp han o hans kompis o vi hängde på hans kompis jobb ett tag innan vi drog hem till Sadegh. På lördagen och söndag jobbade jag på Christiania och det var fantastiskt kul och Gud som jag saknat de stället! 


På söndagen åkte jag till Sadegh på kvällen och på måndag morgon var både jag o Sadegh lediga de blev träning på morgonen på elixia colosseum som är bla Oslos största träning center med fotbollsbanan osv. Det var fantastiskt kul men senare på dagen så fick jag feber och väldigt ont i huvudet så låg i sängen mesta dels av dagen.
Idag gick jag på jobb men mådde fortfarande dåligt så har bestämt mig för att vara hemma i morgon så jag blir frisk någon gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0