Lag Italien på kickoffen, vi vann iaf bästa fjäskning. Alltid något ;)

Flygplats natt

Hej på er, har precis ankommit till flygplatsen har en departure planet går 05,50 och väntar på att bussarna ankommer. Körde bilen ut och visste inte riktigt vägen men de gick kanon tur att de finns lite vägskyltar i detta land. I tisdags hade vi kickoff och fy fan vilken rolig dag och kväll först åkte vi till chania hamnen och tog en tur med båt. Sen blev det vattenlandet men lekar och bad. Hem och vila och fixa sig för kvällen, sen middag på Astrea och vidare till tropicana sen avslut i byn på splended och social.

Flygplats imorn kväll oxå sen semester en vecka när min söööötis Ida kommer fan va underbart med ledig och att de bara är en dag kvar tills vi ses. Löööövli

Okej bara 3 timmars jobb kvar sen hem, hoppas jag hittar tillbaka bara ;) natti på er :D pusss

Bild från en utgång med Vanessa :D

Uppdatering

Hej på er, dålig uppdatering som vanligt, men har inte haft tid riktigt. Lite snabbt blev ingen samaria i onsdags vi hade precis kommit fram med bussen då vi får ett samtal att de inte går någon båt pga storm. Så de var bara att vända hem och köra HS ist. I torsdags va gänget ute de var super kul och va ledig igår då blev de shopping i chania och avslut med middag vid hamnen. Idag har jag haft flygplats kom tillbaka vid 5 och sen tillbaka för natt passet bussen går vid halv tio. Så nu käka lite ta en redbull sen kööör vi ;) btw ska träffa Malin och Christian imorgon myyyysss :D pusss

Service

Shulluluu ;) hade servicetelefonen första natten som var, de gick bättre än förväntat bara 3 samtal så de var soft. Nu sista natten med nallen redan ringt 2 så hoppas inte på mkt mer än så. Just det kör samaria på onsdag kommer bli fett ;D har blivit dåligt med träning på sistone men nu fitt for fight. Tuuudels <3

Say hallo to goodbye

What Dosent kill ya makes you stroger, right?

Så va händer, varit sjuk i två dagar och äntligen tillbaka i uniformen igen och pepp till tusen. Vi hade team middag ikväll mkt trevligt, men en tidig kväll eftersom ja har servicetelefonen. Skit spännande redan ringt två stycken men hoppas på att få sova lite nu iaf. Taggar inför torsdagens bravader, eftersom man är fri på fredag längtar. Men tills dess blir det en himla massa hotell service weiiii :D just det min älskade syster kommer på besök om en månad och stannar i tio dagar snacka om ruuuuligt ;)

Over n. Out <3

Fiiiin fint ;)

Im, HS och spinalonga

Hej! Lite dålig uppdatering, insprationsmötet i söndags gick bra. Har haft hotell services i platanias och de har gått fin fint med att sälja biljetter och dyligt. I söndagskväll var de födelsedagsfest för fem kollegor och då va de all in på splended. Och nyss kom vi från spinalonga en båttur de var fint, de blåaste vattnet ja sett på länge. Ledig imorn wawawiiwaa kanske blir en utgång ikväll men vi får se. Nu hoppa i duschen och imorn blir det steeeek ;) puss och hej

Flygplatsdag

Helloo ;) kom precis tillbaka från flygplatsen, hade en departure från kontoret vid 10,45 sen stod ja på linjen och tog emot alla gäster skit kul bästa jag har varit med om här. Just lööööve the airport, sen hade jag en arrival vid 16 och imorgon blir det insprationsmöte med Jonas på en av våra största hotell gaaaah kommer verkligen kommer dö
:-/ sååå jävla nervös. Ikväll blir det bara chill och plugga puss puss

Brev

Btw fick detta söta brev under min dörr igår, urgulligt ;)

Första HS

Hello!! Första HS avklarat, de gick fin fint, har även kört Hellas bike wawawiiwaaaa ;) underbar cykletur på tre timmar. Taggar inför morgondagens pass på flygplatsen, transfer vid 10,45. Ska nu plugga på det sen duscha och fixa uniformen för imorgon. Take care ;)

Skjut mig i huvudet

Hellloo!

Dagen idag har varit alldeles för lång, har varit på "mitt älskade kreta" åkte runt på massa ställen, kändes som om man bara gick upp och ner i bussen hela tiden. och de var verkligen inte de lättaste eftersom jag har världens träningsverk från Samaria, men vill verkligen köra den utflykten helt wonderful. nähä man vet iaf att man lever idag, vi har även fått schemat för nästa vecka. Imorgon blir det på med arbetskläderna för första gången med Hotell service och på em obs för hellas bike (ut och cykla i 3 timmar) DÖÖÖDEN !!
Lördag, Flygplats på kvällen
Söndag, Insprationsmöte (Skjut mig i huvudet)

Längtar iaf till onsdag för då är jag ledig. pallar inte skriva mer!!
over n out ♥

Samaria Ravinen

Hallå på er!!

Idag har varit den längsta dagen på länge, vi gick upp vid 5 och har gått hela dagen. Kom hem för en stund sen, men utflykten var helt underbar och kan verkligen tänka mig att köra den i sommar. Tror man kommer fatta i morgon att man lever.
Pallar inte skriva så mkt mer ska hoppa i duschen sen sova, vi ska mötas 08.00 imorgon på kontoret för ännu en utflykt "mitt älskade kreta"
Annars då har fått flygplatsschemat för helgen och blir lördag em för min del, transfer för Stavanger tror de kommer bli fett !!!
Btw Jag och Louice har gjort en deal, inget godis framöver och vi ska ut och löpa, man kan ju inte bli ngn soffpotatis medans man är här ;)
liten bildbomb från dagen !!

Tisdag

Hallojsan! Har nu lunch så vi sitter på kaffestugan det blir bakad potatis med skagenröra mums!! Gårkvällen blev lyckad, tog cykeln och begav mig till Janni och irinas hotell och hör och häpna hittade det relativt snabbt, De blev att vi satt och chilla en stund tog och drack lite ouzo. Sen gick vi till restaurangen tempo och anslöt oss till de andra som kolla på hockey och käka lite. De blev en tidig kväll och de va najs. Ikväll kommer Irina och Janni så ska vi laga lite mat och chilla. Imorgon ska vi vandra i samaria ravinen de är 18 kilometer, snacka om att man kommer vara död!! Tuuudels så länge puss

Strandpotatis

Tjena, idag har vi bara agerat strandpotatisar världens skönaste dag. Vaknade vid 11 tiden efter några timmars sömn. Det blev en helkväll igår med för fest sen ut till krogarna i platanias vi var väl på 3 olika ställen och de var mkt bra stämning ;) kom väl hem runt 4 tiden. Nu ska ja hoppa i duschen och sen ska jag möta upp Irina och Janni som är här på besök en vecka, Sweeet. Ska försöka hitta deras hotell, inte allt för lätt. Vi ska ut och käka sen får vi se vart kvällen leder oss. Ha de toppen puss och kraam

Chania

Tjooo, idag har vi obs:at chania stad och den är verkligen suuuper mysig. Vid hamnen helt underbart. Det farligaste är att alla butiker finns där, zara, bersha eller hur den stavas. Vet ju vart ja kommer lägga mina pengar i sommar de bästa av allt är att de bara tar 10 min med buss.

Nu på eftermiddagen har vi gått igenom beredskapsplanen om något skulle hända, även försäkring och utflykter. De är mkt på en gång! Nu ska jag bara chilla i solen fixa ngt att äta sen blir det förferre i gettot på villa georgios aka villa gettot ;) för imorgon är vi leeeediga wihooooo. Tuuuudels så länge ;)

Flygplats

Hej!! Idag har vi varit ute på flygplatsen och observerat. Världens minsta flygplats är verkligen as taggad för att börja jobba där!! Kommer bli skit kul. Vi hade även personliga samtal med två i key staff, våra mål för säsongen osv. Sökte även en flygplatstjänst men tror inte jag får den eftersom jag inte har jobbat förut men vi får se ;) ikväll blir det chill ska ut och löpa om en stund och ladda inför morgondagens festligheter. Ha de bäst puss puss

Roadtrip

Hej hej !!
Har precis kommit hem från Lidel och inka vi tog bilen och drog och storhandlade, de små supermarketsen är svin dyra. Första gången man körde bil här på ön och de var inga problem :)

Vi samlades på kontoret vid 9 och tog en minibuss och skulle obs:a de området vi kommer jobba i, så idag har vi åkt från Kissamos ända till Almerida. Stannade och kolla på vissa hotell där vi kommer vara mkt på hotell service. Vi blev bjudna på frukost och lunch så de var riktigt soft. Vi fick även schema för nästa veckan så då ska jag och Joe ha HS= Hotell service, nästa fredag. Efter det börjar allvaret men skönt att man ändå är två första gången liksom.

Imorgon ska vi obs:a flygplatsen så de kommer bli skit kul, även personligt samtal på eftermiddagen :)

Härliga gänget från dagen

puss och kraaaam

Den efterlängtade bildbomben

Liten ändring från förra inlägget, huvudstaden heter Heraklion som vi va i igår. Hahah och jag ska vara destination insider med de är fin fint.
Äntligen har ja fått igång datorn och internet på den, så nu blir det en bildbomd på det :D

image description
Stranden där vi bor, najs me 1 min promenad till stranden :)

Mina snygga kollegor Mikaela och Jenny på cykelturen andra dagen

Team middag i Tisdags & min underbara kollega Louice

Då var man tydligen förlovad med Apollo ;)

Knossos

Underbara havet :)

De var allt för mig, helt sjukt trött blir att umgås lite med joe sen sova.
Pussss♥

Knossos ;)

Hej hej!! Dagen idag har varit soft men seg. Gick upp vid 7 och begav oss till kontoret där väntade bussen som skulle ta oss till Knossos. Turen var helt okej men allt känns så fejk eftersom de är åter uppbyggt. Sen åkte vi vidare till hernissonisos huvudstaden här på ön, ingen aning om hur de stavas. Men shoppingen där var grym det blev ett linne, men har hört att shoppingen i chania är grym med så de bli farligt. Har även varit ute och sprungit med söta Joe nu på kvällen, de va de bästa på hela vistelsen. Vi har bestämt att vi ska peppa varandra så man inte blir ngn strandpotatis ;)Nähä ska hoppa i duschen sen sova. Ska vara på kontoret imorn vid 9 wihoo sov morgon ;) saaaaknar er där hemma !! Puss puss <3

Lööövli day ;)

Tja tja bloggen!! Dagen har varit soft och allt gick bra med Im och transfer,börjar bli as taggad för första arbetsdagen som är 13 maj. Ikväll är det team middag på en restaurang som heter lottos, det blir en lugn kväll eftersom vi ska obs:a en utflykt imorn och det är Knossos. De kommer bli as kul ska dock samlas runt 7 så de Blir en lång dag men as spännande. Och nu måste ja duscha och fixa mig för middagen vi hörs puss och kram skumbanan