Ass to the grass

Ligger i sängen och är slutkörd i kroppen av träning, körde extra hårt i dag och trappade upp träningen ett snäpp i dag med mer vikter och det känns faaaaboulos ;-) igår blev det dessvärre ingen träning men jobb och cash i stället, men de går ju bra det med. I morgon blir det jobb 11-19 och efter det tänkte jag en löparrunda (det kan behövas) 
Varför jag blivit extra taggad är väl för att det är ljusare ute pch känner att ju hårdare jag jobba desto mer resultat. Plus att jag älskar känslan efter man är färdig med ett pass och är helt slut i kroppen. Nu ska jag sova min skönhetssömn. 


Ps, Planer för helgen: det är 17 maj (Norges nationaldag) det blir att fira in det med champagne frukost sedan beger vi oss till stan, sedan får vi se vart dagen för oss (exiteded) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0