Så har hon lämnat mig igen...

God afton! Nyss hemkommen från jobb och helt knäpptyst i lägenheten lizzie har åkt tillbaka till Norge :-/ har haftnågra fina dagar med henne, häromdagen så blev det utgång, shot efter shot (detta var inte min idé) jävla lizzie, haha men trevligt var det. Efter det jobb från 15-22 efter det en liten sväng till tempo för att kolla på match, ingen orkar så drog hem och kolla på film(somnade efter 5 minuter) och idag sista dagen för henne. Vi lång vid poolen vid marbella och stekte även avslutades det med lunch på tempo, sedan var de dax för mig att gå till jobbet vid tre. Det har varit kaos många sjukhusfall och många många rumsbyten tiden bara flög iväg och älskar ju action så haft en awesome dag.
Imorgon börjar jag 8 så får några timmars sömn nu underbart,helt trött i huvudet efter denna dagen!!

Något att se fram emot är ju att min älskade ida kommer hit tisdag och är ledig tis, ons & torsdag på fredag börjar jag kl 15 så får maximal tid med henne. Planerat lite roadtrip och stek så klart!

Imorgon vill jag dra till costa costa efter jobbet hoppas någon är på, söndag = ledigt för grekerna ;) nu blir det däcka direkt natti natti på er !!! <3


Kommentarer
Postat av: Din Lizzie

Förlåt att jag inte har uppdaterat mig... Du är så gullig... Saknar "oss" hihi. Du o jag o 2B, Inget är så fint som det <3. Hoppas du har det bra. Det var riktigt härligt att få se dig igen min vackra vän... Pussokram lingonbanan

2013-06-18 @ 22:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0