Fredag afton

Hej på er, haft en bra fredag med hotellservice ;-) imorgon väntar airport 9-14 sen 20-02 ungefär sen får man se om de blir några ändringar. Har inte uppdaterat mkt i veckan för att jag knappt har varit hemma. I tisdags hade jag spinalonga och de gick ok men ska plugga gärnet så jag kan guida själv på ön på tisdag för då blir de ännu en tur dit. Iaf tisdagskväll när jag kom hem stod maten på bordet som mina underbara kollegor hade fixat efter de direkt i säng. Onsdags hs dag och på kvällen stack jag och Christine ut i chania de var helt okej hitta en grym klubb med bara reggietone inte mkt folk men kul. Sen igår hs på fm och airport night med bästa louise och när vi var klara runt 12 hem i bilen fort och byta om för att ta sig till social o platanias. De var Malins födelsedag. och Sara o Mathias, Malin och Sofie åker imorn så lite avtackning av dom. Ikväll har gänget på el pol haft fredagsmys med tacos och nu blir det sängen natti natti ;-) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0