Tjuvstart på nya jobbet

God kväll! Ligger redan i sängen och hör och häpnar läser en bok, (glöm inte att ni har en dotter) jag lånade tre böcker av syrran när jag var hemma. Tänkte att i stället för att slösa tid framför mobil o tv så ska jag börja läsa innan jag sover. (Vuxen poäng) 

Igår var det första dagen på nya jobbet och var helt slut igår efter mycket information. Det verkar som att jag får trevliga kollegor och många stamgäster. Börjar ju på riktigt på måndag så de blev 5 timmar men lite upplärning 😉



I morgon är jag ledig så de blir träning med Sandra sen får jag se vad som sker ska försöka hinna städa lite.!, Christine har städat de sista gångerna för jag har jobbat mycket.


Benet efter att jag ramlade förra veckan, har fortarande ont så de blir lugnt med träning för benen tills det blir helt bra. Nu är det tillbaka till boken sen natta 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0