Snabb visit i linkan

Hej! Hemma på snabb visit och planer hit och dit. Kom igår vid 2 tidenoch spenderade dagen/kvällen/natten med Underbara Ida det blev mys framför tvn med godis och massa skitsnack. Idag så gick vi till ekoxen för Ida skulle jobba så hälsade på gamla kollegor och åt frukost där. Sedan lämnade pappa bilen till mig och jag åkte till Mantorp och mamma hjälpte henne till läkaren och handlade mat. Sedan vid 18 tiden så åkte jag tillbaka till Linköping och tog en fika med Julie så kul att catcha up om allt ;-) 

I morgon är det ännu en fullspäckad dag och nästa gång jag kommer hem ska de vara längre tid!!



Nu är de natta och upp vid 8 tiden i morgon för att möta söta Patricia 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0