Fab day ;-)

God morgon/ natt, lite förvirrad! Idag sov jag ut och mår som en prinsessa. Vaknade vid 15 och åt frukost sen hängde jag lite med Sandra och vi begav oss till solariumet och bättrade på brännan (vit nu) Jag har även bokat biljett hem till nästa vecka onsdag-lördag, kommer bli skön o komma hem till mamma lite ;-)
Idag bestämde jag mig för att ta en vilodag från träningen så jag åkte till Sadegh istället och vi tog en chilldag med god mat ;-) och nu är jag på mitt fantastisk jobb. Tiden idag har gått så fort och i morgon tror jag de blir ännu mer o göra, freda kväll betyder fylla och fullt hotell, action !!! Har lite olika uppgifter kvar när datorn hoppar igång igen. Skönt att 5 natten snart är över ;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0