Ser fram emot helgen

God kväll! Ännu en kväll efter jobn ligger jag i soffan, jobbar 3 kvällar i rad och fredag fm sedan ledig i helgen. Ska bli så skönt, har inga planer o de känns awesome! Eller jo bara på fredag kvällen då ska vi tjejer åka till en outlet med träningskläder, åå längtar så mycket! Älskar att man faktiskt får mer motivationen när man har fina och sköna träningskläder, de gör väldigt mycket! 

Kan ju bara medela att jag har kill as träningsvärken i benen, har nog inte känt såhär på ett halv år och de är skönt på ett sätt. 
I tisdags blev det rygg pass och idag lite bröst. I morgon tänkte jag köra biceps triceps o lite rygg. Ska focucera på rygg så blir det några fler dagar i veckan. Kämpar även på med pull ups och hoppas på framsteg snart ;-) det är så
Tungt att lyfta dig själv. Nu klarar jag knappt 3 liksom. Men bara kämpa på. Nähä hela huset sover så jag ska väl oxå krypa ner i sängen. 
Vi får väl se om jag snackar i sömnen med Sandra i natt igen. Har tydligen räknat för henne baklänges i går natt, vem fan gör något sånt knäppt? Hahaha jo jag !! ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0