Happy happy

Hej, nyss hemkommen från en bra dag på jobbet, och ska upp för jobb vid 7 igen. Men de känns väldigt bra för är ledig i helgen wihoo.

Just nu känns livet väldigt bra bara för att nämna det. Älskar mitt jobb och är så glad att få ha en så bra arbetsplats och bra kollegor har alltid ett leende på läpparna när jag ska på jobb vilken tidpunkt de än är. Har underbara vänner och familj och sist men inte minst en helt fantastisk pojkvänn. Livet leker och uppskattar alla som förgyller min vardag. Även om de går mot mörkare tider så får man ta en minut och tänka vad som gör dig glad eller något som man uppskattar extra. Varför slösa tid på att vara sur/ledsen när man kan vara glad. Nu ska jag somna med ett leende på läpparna puss och god natt 



Kommentarer
Postat av: Julie

Älskar din positivitet! Du är värd det bästa gumman <3

2014-10-11 @ 23:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0