Kick ass workout

God kväll, kom precis tillbaka från en helt fantastisk träning. Har inte mått bra i början av veckan så har inte tränat måndag o tisdag, men nu mår jag på topp igen. Så ikväll blev det överkropp, vi körde bänkpress med 5 kilo på var sida.. Vi ska börja öka och verkligen ge allt fram över men fuck det är tungt. Sedan blev det biceps, triceps och pull ups avslutade med en löpning på 10 min en riktigt bra avslut på kvällen. Det ger så mycket energi med träning och att det är ljust till elva på kvällen. I morgon är jag ledig och har lite spännande saker på g, ska även träffa söta Carro på stan sedan blir det löparrunda med Christine sedan gymmet och förhoppningsvis ett grymt ben pass. Nu dax o hoppa i duschen för att förbereda sig för i morgon.. Tjohooo 

Baaaaagggyyy byxor på jobbet (i måndags åkte jag ifrån mina arbetskläder på tvättstället hemma) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0