Jobb och träning

Hej hopp! Sorry för dålig uppdatering men inte haft någon lust att uppdatera.. 
Det har hänt mycket, har fått extra jobb på Ikea. Där ska jag jobba på kontorsdelen, hade min första dag i torsdag och det var fullrulle från början. Var helt död efter den dagen och så jobbade jag igår oxå. Huvudet är full smackat med information det är verkligen sjukt mycket man ska veta, bland annat om hela varuhuset och jag vet ju inte själv vart jag är liksom. Det löser med tiden, har även upplärning i morgon 8-16 och tisdag 15-23. Ska ev börja inne på stue avdelningen oxå men det får vi se i morgon ;-) 

Igår blev det en liten utgång i Oslo, det blev ganska lugnt. Vi har bara chillat idag och vi tog en promenad på ca en timma det var fint väder och solen sken. Kanske våren är på väg ;-) 

Ny uniform ;-)
Lördags morgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0