Fantastisk weekend ;-)

Hej, har haft en underbar helg även fast jag har varit all alone då Christine åkte hem till molde. fredagen började med jobb 8-15 sedan hem och träna direkt det blev leg day och en tidig kväll då jag skulle upp tidigt lördag. På lördagen jobbade jag 9-17 och när jag kom hem skifta jag direkt till tränings kläder och mot gymmet. Det blev armar och rygg och fantastiskt lugnt på gymmet vill alltid träna lördag kvällar!! Idag blev det att sova ut vaknade runt 11, tog en långpromenad i vårsolen innan frullen. Sedan runt 3 begav jag mig till gymmet igen det blev ordentligt med ben pump och Pullups och mage. Nu sitter jag och äter lunch och funderar på att laga kladdkaka men vi får se 😃 i veckan blir det jobb måndag till onsdag och torsdag morgon blir det Sverige, tjohooo can't Wait :-)



Denna har jag monterat, haha riktigt stolt och bra blev det ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0