Time flyes

God afton! Ligger i sängen och är förvånansvärt trött och klockan är bara elva. Min starka sida är ju inte att gå och lägga mig tidigt eller sova tidigt så klapp på axeln för det. Kan ju börja o berätta hur min vecka har varit hittills. 
I måndags åkte syrran hem på förmiddagen sedan drog jag till gymmet och körde romaskinen i 40 min och lite pull ups. Vidare hem och städa lite vänta på att Christine skulle komma hem, käkade middag tillsammans för att sedan dra till gymmet igen det blev bänkpress, triceps biceps och mage. Igår så jobbade jag kväll 15-23 så innan jobb gick jag till gymmet och körde ben och rumpa och lite nya övningar det kändes fantastiskt. På jobbet var det kaos, extremt mycket folk(semestertider) Ja då drar folk till Ikea i Oslo! 

Idag jobbade jag 11-19 och ganska mycket folk på huset, jag monterade lite skrivbord och tiden gick snabbt! 
Hann inte tröna idag då de har sommar öppet endast till 8 alla dagar, vilket suger! Men i morgon blir de träning igen innan jobbet då jag kör 15-23 :-)

Btw så har jag fått schema från hotellet och startar på tisdag klockan 07 :-) Glädjer mig så sjukt mycket, men hel omställning med att börja 7, det var allt för länge sen!! Sedan kör jag torsdag till söndag 7-15, plus så kommer jag jobba extra på Ikea torsdag & fredag så då blir det 16 timmars pass de två dagarna ;-)

Nu blir det natta och tagga inför träning och jobb i morgon, woooop woooop!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0