Så var jobb-helgen över

God kväll! Ligger nu i min sköna säng och dax för att sova snart. Time flyes, det gör den verkligen, dagar, veckor och månader går. Känns som om nyss våren kom och snart är sommaren över! Nä ska inte vara negativ nu, har många positiva saker att se fram emot, denna veckan blir det jobb, måndag, ons,tors o lördag. De dagarna jag är ledig blir det träning och packning, hade totalt glömt bort att man måste göra det innan man reser bort (söndag) 


Annars har denna helgen varit awesome , härliga gäster på hotellet, träningen går fint igår blev den ben o magen och idag benpress, biceps o triceps och andra övningar. Har bara tagit det lugnt och haft myskvällar man behöver ladda upp batterierna ibland. Ska bli så himla skönt att få semester och verkligen njuta av varenda sekund, och tro mig det kommer jag göra ;-)  

Hur går min och christines challange, FANTASTISKT!! 
Igår hjälpe min "personliga" tränare mig och pusha mig så klarade 34 push ups (så stolt)

 Nu blir det natta för mig, upp kl 8 för att avnjuta en lång frukost innan jobbet, awesome!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0