65 timmar på jobbet

Hej på er! Jag lever!! Har ju gått och blivit arbetsnarkoman, skämtosido! Jag har jobbat 50 timmar på 4 dagar och igår söndag jobbade jag till 15 och bara chillade resten av kvällen somnade på soffan två gånger och de slutade med att jag gick pch la mig 21:30 och sov i 11 timmar. Tror verkligen jag behövde det. Kan bara säga att veckan har varit händelse rik, på hotellet är det full upplärning och det är mycket jag inte är van vid som att inte lita på någon, mycket ut och incheck det kan stå 300 incheck så tråkigt på jobbet det har man aldrig. Måste verkligen bli bättre på Oslo (destination insider) har man ju lärt sig från Apollo så det blir även att studera när jag är ledig från jobbet. I veckan gick även brandalarmet (falsk) men fick lite smått panik när jag varken vet ut eller in på hotellet. Måste verkligen lära mig hur hotellet är oxå, så svårt när de är 532 rum och underjordiska gångar o grejer. På Ikea var det oxå action inte brandövning men hela systemet la av i fredags vi kunde inte reservera några varor eller söka upp något i systemet, köksavdelningen blev sänt hem eftersom de inte kunde rita kök osv. Lite smått kaos, ja! 

Christine har verkligen varit en pärla denna veckan, hon kom o hämtade mig både torsdag o fredag på Ikea så jag kunde sova en timma längre, guldvärt och även lagat mat till mig på lördagen när jag kom hem. Hon är helt underbar är så glad att ha henne som roooomie och bästa vän!! 

Vad händer denna vecka då?? Jo träna har jag tänkt (har ju inte trönat sedan tisdags :-O och såklart jobba, idag var jag på Ikea, i morgon hotellet 11-19, onsdag Ikea 10-18 och torsdag till söndag hotellet 15-23. Det blir spännande o se hur kvällspassen är på hotellet (kommer bli kaooos) 
Oj oj höll på att missa t-banan hem för jag var helt inne i skrivandet, tur att jag inte gjorde det!  Nähä nu ska jag sova och ladda inför ett pass på hotellet i morgon,, tjohooo Love My job ;-)
Utsikt över Oslo s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0