Yeeeeaaaaj!

I survived the day, har världens träningsvärk och ändå tog jag mig till gymmet och löpte/gick och körde magövningar på våran "vilodag". Vad har vi annars gjort idag, jag började dagen med att göra en sista frukost till min sambo (11:30) det blev baguetter i ugnen och yoghurt o flingor. Efter det packade jag och tror att jag nästan får med mig allt. Har 3 rullväskor och en bag, en av rullväskorna lämnar jag det är ändå bara sommarkläder i den. Kommer ju tillbaka helgen den 14 för jobb i restaurangen så hämtar den bara då.. Vi ska upp om ca 6 timmar så lika bra att försöka sova snart.. Tomorrow back to Sweden for Two stressfull days ;-)
Mys sista kvällen som sambos 

En "vanlig" bild på oss från fue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0