Älskar resultat

Hej hopp! Ligger nu på våran härliga luftmadrass och slappar av efter duschen. Idag har vi sökt jobb, stor städat i restaurangen och såklart tränat.  Innan träningen hjälpte Vidar (vår pt) att mäta oss. Vi gjorde ju samma innan jul och idag mätte vi armar och midja. Jag har gått ner 3 cm på midjan och gått upp ca 2 cm på armar. Wihoooo skönt att se resultat efter bara 3 veckor ;-) efter det hade Lizzie pt timme och jag körde på egenhand blev lite blandat med triseps, bröst, roddmaskin i intervaller, olika magövningar och avslutning med pull ups. Sedan promenerade vi hemåt och jag gjorde spagetti och köttfärssås, till middag, mums! Vi måste ladda upp oss för två ben pass i morgon. Kör hårdträning innan en veckas semester, lika bra att passa på ;-) börjar ju även få svar på några jobb jag har sökt och det är skönt att få lite respons. Vi får se vart jag hamnar. Nu blir det film medans vi väntar på nästa avsnitt av PH..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0