Träning is the shit

Precis kommit tillbaka efter en och en halv timmas träning, fucking awesome! Jag och Christine körde överkropp idag, det blev; pullups, bänkpress, hantelpress, dipps, skulderpress och stående roing. Vi avslutade med 20 min intervall löpning. Det kändes i benen då vi körde hårt benpass igår. Igår körde vi bland annat bulgariska utfall, knäböj, benpress och två andra rumpmaskiner. 
Nästa vecka ska jag och Christine börja med ett fat burn program och hoppas att de funkar ;-)

Från träning till något annat, jag och Lizzie har ju följt paradise hotell men sista veckan fick jag se själv och det gjorde jag igår. Verkligen inte så jag ville att de skulle sluta. Alla utom Jeppe var värda att vinna, fy! Snart börjar PH Norge då blir det att följa det hoppa det blir bättre. 

Snart blir det att hoppa iduschen och laga lunch och studera grekiska ;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0