Träning gör livet bättre

Hej hopp! Igår sov jag lite längre och vaknade runt 11:30 då tog jag mig en "morgonpromenad" på ca 40 min i området. Sedan blev det chill på soffan sedan blev det matlagning tills Christine kom hem kyckling och ris. Sedan vilade vi några timmar tog en kaffekopp och begav oss till gymmet vid 21 och det var perfekt med folk. Det var detta vi tränade:

Marklyft 40-50 kg 3*5
Sidoplanka 20 sek*3
Bulgariska utfall *3
Glutebridge med stång 30kg 3*15
Nedtrekk brett grepp 
Skulderpress 6kg
Burpees 3*15 reps
Avslutade med intervaller 30 Sek på/15 Sek av 5 gånger

Känns fantastiskt att vi håller detta schemat och hoppas på resultat. Egentligen ska vi ha fri idag men vi tog ju fri i förrgår så får se om vi kör fredagens program idag eller går på något pass. Vi får se vad som sker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0