Back to reality

God kväll, eller god natt. Ligger i sängen och precis kommit hem efter jobb 15-23. Så nu är jag tillbaka i hamster hjulet igen, äta, träna och jobba ;-)

Haft en riktigt bra helg, fredagen spenderades en timma med Hulya (snabbfika) kvällen med bästa Ida blev pizza för min del och bara massa skitsnack. Sedan var jag hos mammi och pappi hela lördagen och släkten kom för att fira pappas födelsedag. Det var en trevlig dag med mycket mat och gott, så det känns som om man lagt på sig några kilon under helgen. Söndagen gick snabbt blev en visit på Ikea, och stor skillnad från den jag jobbar på som är ca 3 gånger så stor. Vid två tiden gick tåget och jag var väl hemma runt halv tolv då det blev en och en halv timmas försening. 

Nu ska jag sova, helt död! Ledig i morgon så ska jag ev tröffa Carro och se på hennes lägenhet, exiteded ;-) sedan blir det klart träning när Christine är färdig på jobb. Natti natti 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0